loading...
به وبلاک قبیلهBloody_Kingdomخوش امدید.
payamrahmani بازدید : 5 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

درود به تمامی بازیکنان و خان های عزیز

لطفا برای کمک به بازی و کم شدن تخلفات به موارد زیر توجه کنید:

الف: مارش های تزریق تجربه

مارش هایی که تیم مدیریت ممکن است برای آن ها مجازات تعیین نماید را حتما گزارش دهید حتی زمانی که این گونه مارش ها به صورت اتفاقی و عدم هماهنگی طرفین باشد. موارد این چنینی را حتما از طریق فیدبک گزارش دهید:

  1. اختلاف زیاد بین تجربه های طرفین
  2. اختلاف زیاد بین نیروهای از دست رفته طرفین
  3. تفاوت بین نیروهای شرکت کننده در جنگ طرفین
  4. جنگ هایی که در دفعات تکراری با یک بازیکن و با سبک های یکسان انجام می گیرد.



تمامی موارد بالا جزء مارش هایی تزریق تجربه محسوب می شوند. برای جلوگیری از این حالت ها با رعایت موارد زیر از مجازات های این گونه مارش ها دور شوید:

  1. در جنگ های خود نیروهای برابر از لحاظ جمعیت کل مارش قرار دهید و سعی کنید از تمامی یگان ها در نبرد استفاده شود.
  2. هر دو طرف در جنگ های خود شوالیه را ببرید یا از آن استفاده نکنید.سعی کنید در این مورد شبیه یکدیگر عمل نمایید.
  3. از مارش های هماهنگ شده با یک نفر که به صورت تعداد و سبک یکسان استفاده می شود خودداری نمایید.



تذکر: گزارش این گونه مارش ها مانع از کسر تجربه شما نخواهد شد، فقط باعث خواهد شد در صورت غیر عمد شناخته شدن توسط تیم مدیریت توقیف نشوید و همچنین کسر تجربه بیشتری که به عنوان جریمه برای این قبیل مارش اعمال می شود برای شما در نظر گرفته نشود.
بازیکنان در صورت آنلاین شدن باید این گونه موارد را گزارش دهند و در صورتی که این کار را دیرتر انجام دهند باعث توقیف بازیکن و کسر تجربه بیشتر خواهد شد. ضمنا همانطور که در گذشته گفتیم استفاده از مارش های با سبک نامتعارف ( سنگین ، معکوس و ... ) در صورت تشخیص تعمدی بودن از جانب تیم پشتیبانی باعث مجازات 2 طرف نبرد خواهد شد پس در نبردها ، تعداد نیرو ها و چینش سبک ها دقت بیشتری داشته باشید. 

توضیحات بیشتر: بازیکنایی که تو رنکینگ جز 10 نفر اول بازی هستن مخصوصا اون 5 نفر بالا که احتمال کاپ گرفتن دارن تمام دویل هایی که این شرایط رو توش دیدن فیدبک بزنن حتی اگه این جنگ ها بدون هماهنگی باشه:

  1. اختلاف زیاد بین تجربه های طرفین
  2. اختلاف زیاد بین نیروهای از دست رفته طرفین
  3. تفاوت بین نیروهای شرکت کننده در جنگ طرفین



این مارش ها هر 2 روز یک بار و همچنین در روز پایانی هر 6 ساعت یک بار بررسی می شن.در صورتی که بیش از یکی دو لینک گزارش نشده دیده بشه، بسته به تعدادش توقیف می شید که معمولا بار اول 4-6 ساعت در سرورهای پرسرعت و 12-18 ساعت در سرورهای نرمال هستش.کسر تجربه هم بالای 50-60 % مقدار دویل خواهد بود.از بارهای بعدی این توقیف و کسر تجربه ها دو برابر خواهد شد.
اما زمانی که گزارش بدین توقیف نخواهید شد و فقط کسر تجربه که بین 25-35% مقدار تجربه گرفته شده خواهد بود.



ب: ارسال منابع و توضیحات آن

هر گونه ارسال منابع در بازی به حدی که اخلال در روند بازی ایجاد کند خلاف قوانین بازی بوده و باعث خواهد شد هر دو طرف توقیف شوند. در صورتی که کسی به عمد برای شما منابع فرستاد آن را گزارش دهید تا رسیدگی شود. 
هفته ی اول دردنیاهای سرعت بالا و دو هفته ی اول در دنیاهای سرعت پایین ارسال منابع بصورت یک طرفه مجازات خواهد داشت وبازیکنان باید از طریق پیشنهادات بازار در صورت نیاز به تبادل منابع اقدام کنند.
ارسال منابع بازیکنان در روز های اولیه ی راند به دلیل ایجاد اختلال در روند بازی موجب مجازات 2 طرف درگیر مارش خواهد شد.ارسال منابع بعد از روزهای آغازین نیز با اهداف مختلف ( ساخت ساختمان هایی از قبیل قصر یا قلعه ، ساخت نیرو و ... ) در صورتی که از جانب تیم پشتیبانی اختلال درروند بازی تلقی شود تخلف محسوب خواهد شد اما این بدان معنا نیست که هیچ ارسال منابعی صورت نگیرد. ارسال منابع به تعداد و حجم محدود بین بازیکنان در طول راند بلامانع است و نیکوست که این کار درحد امکان 2 جانبه انجام شود.ارسال منابع از بازیکنان ضعیف به بازیکنان قوی تر همواره تخلف محسوب خواهد شد زیرا بازیکنان قوی تر نیازی به کمک بازیکنان ضعیف تر از خود ندارند و این کار تنها به معنی سواستفاده از اکانت های ضعیف ترو اخلال در روند بازی خواهد شود. (منظور از ضعیف به قوی کمک به بازیکنانی است که در رنکینگ بازیکنان می باشند)
بهترین راه برای تبادل منابع استفاده از بخش پشنهادات در ساختمان بازار است


ج:مارش اسکان یا تغییر پایتخت و اعطای آن به بازیکن دیگر

این ویژگی ( مارش اسکان ) از ورژن 5 به بعد به بازی اضافه شده است اما بعضی از دوستان از این مارش همچون مارش سنگین و معکوس که از قبل ممنوعیت آنان به دلیل اخلال در روند بازی و تزریق تجربه مصنوعی اعلام شده است استفاده کرده و باعث برهم زدن نظم بازی شده اند. با توجه به این که این مارش به بازیکنان یه قلعه در مختصات دلخواه اعلامی می دهد بازیکنان با تبانی این قلعه ها را به دوستان خود واگذار میکردند که این کار باعث اخلال در بازی شده و هر 2 بازیکن بصورت دائم مجازات خواهند شد. این بدان معنا نیست که بازیکنان نمی توانند از هم قبیله ای یا بازیکنان دیگر قلعه ای تسخیر کنند اما در صورت اعتراض بازیکنان دیگر به قلعه گیری آن بازیکنان تیم مدیریت با توجه به بررسی های خود اعمال قانون خواهد کرد.
دادن قلعه به بازیکنان دیگر با توافق در نیمه ی اول راند مجازات دائم برای 2 طرف دارد.

توضیحات بیشتر: 
علاوه بر انتقال منابع در روزهای ابتدایی که سخت گیرانه بررسی خواهد شد در پایان راند یا میانه های آن نیز در صورتی که باعث اخلال در روند بازی و همچنین تغییر محسوس رنک ها بشه قطعا با اعمال مجازات خواهد بود اما نسبت به اوایل راند سخت گیری کمتر خواهد بود و تا حدی از کمک های قبیله ای چشم پوشی خواهد شد.این مورد رو فیدبکر تصمیم گیری خواهد کرد که اخلالی ایجاد شده یا نه.


د. زدن اردوگاه به دور بازیکنان دیگر:

ارسال اردوگاه از اکانت های فعال و غیر مولتی به هر تعداد بلا مانع است اما چنانچه بازیکن یا بازیکنانی اعتراضی به اردوگاه ها کنند چنانچه اردوگاه ها از هم قبیله ای یا قبیله های با سیاست صلح زده باشد ایرادی در بازی ایجاد نخواهد کرد اما هر اردوگاه چنانچه بیشتر از 24 ساعت باقی بمانند بازیکن مشکوک شناخته شده و در صورت تکرار این عامل در روز های آینده مجازات خواهد شد. ضمنا سطح بازیکنان اردوگاه زده باید به سطح بازیکن که دورش اردو ارسال شده بخورد ( منظور 7 سطح اختلاف سطح است ) در صورت مغایرت با این 7 سطح بازیکن ارسال کننده به دلیل ایجاد اخلال در بازی مجارات خواهد شد. بررسی های این موارد و تصمیم گیری و مجازات های بعدی کاملا به عهده ی تیم پشتیبانی بازی خواهد بود

توضیحات بیشتر: 
در مورد اردوگاه، بحث بر سر یک یا دو یا 5 اردو نیست. اردوهایی که دیده می شه گهگاهی بیش از 200 اردو هستش که مانع جذابیت بازی می شه.این رو با توجه به شرایط بازی می توان گفت تخلف است یا نه اما سخت گیری در این مورد زیاد نخواهد بود مگر زمانی که تاثیر به سزایی داشته باشه و یا تخلف خیلی بزرگ بشه. 

 

منبع انجمن خانوارز


 
 
پنجشنبه 07 شهريور 1392
ادامه مطلب
 

بسته گرافیکی برای ورژن جدید خان وارز (نسخه 5.5)

ابتدا فایل زیر رو دانلود کنین:
دانلود تصاویر

فایل رو یه جایی Extract کنین، حتی المقدور یه جایی باشه که بعدا نخواین جا به جاش کنین.
برین به سایت زیر و روی Add to Firefox کلیک کنین:

دانلود افزونه فایرفاکس

صفحه زیر ظاهر میشه، روی Install کلیک کنین و بعد فایرفاکس رو Restart کنین:

 

بعد از نصب ازتون می خواد که فایرفاکس رو ریست کنین، بعد از ریست کردن به منوی Tools->Add-ons
یکی شون رو نوشته Khanwars GFX... که جلوی اون دکمه options هست روی اون کلیک کنین، تا یه صفحه ای مثل عکس زیر نشون داده بشه:

اینو دقت کنین اگه از نسخه قبلی بسته گرافیکی استفاده می کنین، دوتا Khanwars GFX نشون داده میشه که نسخه مربوط به ورژن 5.5 جلوش نوشته 5.5
روی دکمه "Select Directory" و یا "انتخاب پوشه" کلیک کنین تا یه پنجره باز بشه که بتونین باهاش یه فولدر انتخاب کنین:


حالا به جایی که فایل ها رو ریختین برین، اونجا یه فولدری هست به اسم SELECTME، اونو انتخاب کنین و روی دکمه تایید کلیک کنین!


*******************
آپدیت 3 شهریور 1392

این فایل رو دانلود کنین:
http://www.mediafire.com/?bp0lb3i35o218bi

 



حالا برین به صفحه ی پاداش روزانه، به جای صفحه سیاه همیشگی ، یه چیزی شبیه این باید ببینین:

 

v5.5update.pngdailyreward.jpg

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 192
  • بازدید کلی : 1,435
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبلاگ

    جدول لیگ برتر

    ابزار امتیاز دهی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    ابزار وبمستر

    ابزار وبمستر

    جاوا اسكریپت

    ابزار وبلاگ

    ابزار وبمستر

    ابزار وبمستر